Det är grått här uppe idag. Grått, regnigt, blåsigt och trist – så varför inte testa ett Metallack från L.A Girl? ”Kanske Graphite”? Jomen visst, kör på det!

Vad ska jag säga? Ett rätt så flödigt lager ses här. Det är inga konntigheter med själva lacket, det flyter på bra och täcker på ett lager. Eller vänta nu – gör det verkligen det?
Så klart inte. Det vore ju dumt. Det vore ju jättedumt med ett mörkt blyertsgrått lack med glitter i att täcka efter ett lager bara. Jag blev faktiskt lurad eftersom jag målade på det i ett rum med enbart dagsljus instrålandes (hahahaaa) genom fönstren, för när jag tittade ordenligt så är det väldigt mycket VNL.

Jag vet inte. Lacket är det inget fel på, men just idag tror jag att jag hade känt mig nöjdare om jag valt en färg. Typ röd eller nåt. Funderingen fanns att jag skulle lägga på lite glitter, men nej. Jag ska snart bege mig ut på en spontan roadtrip till de djupa skogarna, så jag väljer att ta bort det ikväll och lacka om helt.

Med rött.
Slamp-rött, dessutom.