Det HÄR är varför man ska använda underlack, för er som inte snappat upp det innan. Alla mina naglar är en smula uppfuckade, men kolla in högerhanden. Jag hade bråttom till jobbet och insåg först sedan jag kletat på lacket att jag glömt underarbetet på högern. Det här är resultatet!

Ja, alla naglar är mer eller mindre affekterade och Ja – det går att dölja såvida man inte vill gå au naturel men alltså allvarligt. Ens naglar ska i c k e se ut såhär i mitt tycke.
Inte ens mina röda lack har gett det här resultatet.

Å andra sidan ligger jag väldans bra till om CSI behöver en handmodell där någon har legat död och ruttnande i typ två veckor!

(Jag döpte mappen jag sparade ned bilderna i till ”BAD”. För det är vad det är.)
Nu ska jag ge mig själv 20 piskrapp, alternativt hitta någon annan som kan ge mig det. Jag förtjänar inte bättre.