Som den skata jag måste ha varit i ett tidigare liv krävde jag glitter. Så jag fiskade upp KleanColors ”Chunky Holo Black” och strösslade det över ”Holly-Day”. Och jag är kär. Just nu sitter jag och njuter av att se mina fingrar flyga över tangenterna, för det här glitterlacket är ta mig sjutton ett av mina favvisar när det kommer till stora glitter. Det känns som att jag är sist att testa det här lacket, men jag har haft det i min ägo i en halv evighet. Eller ja, ett halvår iaf.

Love, love, love it. Så pass att det kommer att få stanna på naglarna mminst två dagar. Slikt händer inte ofta.

Dessutom behövs det nada överlack, till skillnad mot China Glaze eller OPI’s glitterlack. Det är bara att smälla på över ett lack och sedan låta det torka and you are good to go.

Ursäkta mig, finns ingen tid att blogga nu. Jag ska ta och stirra på mina naglar.