Varning: bildscam!

Det här är det första China Glaze-lack jag köpt, men av någon outgrundlig anledning så har jag pillat bort etiketten. Mycket dumt. Därför vet jag inte vad lacket heter, det enda jag vet är att det är fabulöst vackert. Jag kan inte ens säga om jag köpte det innan eller efter jag fick barn, så det kan vara äldre än åtta år, eller så är det inte det.

Två lager, inget överlack och vid fototillfället (alldeles nyss) har det suttit på i fem dagar, hence da tipwear.

Någon som vet vilket lack det skulle kunna vara?

1. Och ja, jag är väldigt medveten om att långfingernageln är väldigt kort i förhållande till de andra. Vad kan jag säga – utekväll med jobbet. Relaxavdelning, öl, kakel, efterfest och kanske en smula dåligt omdöme k a n ha spelat in där.

2. Varför växer mina pekfingernaglar på det där sättet? Vem har jag PO’d off? Vad har jag gjort för att förtjäna detta?